sâmbătă, 24 martie 2018

Pentru “deontologii de serviciu”


       1. Sunt împotriva vaccinării obligatorii. Înţeleg rostul unui vaccin, dar această lege care a trecut de Senat este dezechilibrată, fascistă, care încalcă Convenţia de la Oviedo, care nu prevede niciun fel de sancţiuni pentru greşeli făcute de personalul medical, intermediarii şi producătorii implicaţi în distribuţia produselor Big Pharma, care “stabileşte prin lege” că orice “vaccin este perfect”. Funcţia “liberul arbitru” nu conţine opţiunea “acord prezumat”. Ţinând cont de sumele vehiculate de lobby-ul pro-vaccin cred că ar fi utilă o anchetă DNA şi o abordare în CSAT privind siguranţa medicală a populaţiei.
Btw: legea a fost retrasă de la dezbaterile din Camera Deputaţilor şi trimisă … la origini.


       2. Sunt împotriva trocului realizat de PSD, ALDE şi UDMR pentru înfiinţarea unui liceu pe criterii etnice, împotriva unei sentinţe judecătoreşti definitive şi irevocabile. Sunt ROMÂN şi asta voi fi întotdeauna.
Btw: CCR a declarat neconstituţională această lege cu dedicaţie.


       3. Sunt pentru Referendumul pentru definirea familiei. Da, mă alătur şi eu celor peste 3 milioane de “proşti, retrograzi etc.” Familia este o instituţie care are în vedere PROCREAREA, nu relaţiile sexuale. Nu am nimic împotrivă ca un cuplu homosexual să-şi crească copiii rezultaţi în urma activităţii lor sexuale.
Btw: Mă opun doar ca ei să poată să înfieze copii rezultaţi în urma relaţiilor heterosexuale.


       4. Nu am nimic împotriva prozelitismului LGBT dacă simpatizanţii acestei mişcări provin din relaţii homosexuale. Dacă dreptul de vot şi dreptul de a conduce un autoturism se acordă doar după împlinirea vârstei de 18 ani, copiii şi adolescenţii până la 18 ani ar trebui să fie protejaţi de campaniile LGBT.
Btw: Eu m-am născut în România, dintr-o MAMĂ şi un TATĂ, nu în Canada în urma lobby-ului lui Trudeau. Aşa că pot spune că #REZIST.


       5. Nu sunt şi n-am fost niciodată membru în vreun partid sau ONG. Fiind părerolog ca şi tine îmi permit să critic pe oricine, din orice partid sau organizaţie, cunoscut fiind faptul că nici eu şi nici tu nu deţinem Adevărul Absolut.
          Înainte să mă critici spune-mi ce-au făcut politicienii tăi pentru/împotriva:
- Roşia Montană, Certej şi alte exploatări auro-argentifere şi polimetalice, de adâncime sau de suprafaţă. Sau despre exploatările de cărbune sau uraniu sau …;
- salvarea pădurilor şi a biodiversităţii din acestea;
- exploatarea gazelor de şist onshore şi offshore prin fracturare hidraulică;
- redevenţe pentru rezerve minerale, petrol şi gaze, BRUA;
- amnistia fiscală, prin care bugetul de stat a fost păgubit de câteva miliarde de euro;
- revoluţia fiscală, care duce impozitarea directă şi indirectă spre 75-80% din veniturile realizate de angajaţi;
- vânzarea pământurilor către străini (persoane fizice şi juridice);
- modificarea legilor justiţiei, iniţiative legislative anticorupţie;
- acţiuni culturale ocazionate de Centenar;
- acţiuni concrete împotriva Grupului Infracţional Organizat reprezentat de PSD + ALDE;
- fraţii noştri de dincolo de Prut.
Btw: Nu te obosi să-mi explici ce înseamnă “politically correct” până nu reuşeşti “să mergi pe apă” împreună cu idolul tău.



PS.      Dacă nu-ţi place ce scriu eu pe wall-ul meu, e treaba ta. Nu te înjur şi nu mă înjuri. Ai opţiunea Unfriend. Sau îţi iei Block. M-am săturat de găleţile de “amabilităţi” care mi le iau de o vreme încoace.


Doru Apostol
24 Martie 2018