vineri, 20 ianuarie 2017

Eu am dat doar Like

Like

            Eu am dat doar “Like” la comentariul cuiva care ţi-a scris “Să i-o pupi lui Dragnea…” În lipsa punctelor se poate insera orice? Întreb doar. Pentru că dacă nu există o specificaţie tehnică, nu se poate spune că e o înjurătură. Poate fi o urare.
            Despre Cătălina Ştefănescu era vorba?
           


           


            Ba nu, că s-a oferit altcineva.
           


            O fi vorba despre una dintre secretarele lui?

            Dragnea s-a hotărât mai repede decât tine.
           


            Ceea ce înseamnă că Bombonica e disponibilă după divorţ.
           


              Sau s-o fi gândit la mustaţa lui?
            V-aţi grăbit puţin când mi-aţi judecat caracterul. Nu eu sunt traseist, nu eu m-am înscris într-un partid al cărui lider e condamnat penal. Nu vă deranjează că vă conduce un condamnat penal? Sau asta v-a deranjat în comentariul respectiv?
           Faptul că s-a devalizat ţara din ’89 încoace nu vă deranjează? Morţii din ’89 nu vă deranjează? Sau cei de la mineriade? N-are sens să mai întreb despre preşedintele de onoare al PSD.
            Sau faptul că sunt câteva milioane de români peste graniţă nu vă deranjează?
         Tonul agresiv şi limbajul de pe anumite televiziuni nu vă deranjează? Manelele nu vă deranjează? Manipularea nu vă deranjează?
            Am uitat. V-a deranjat că am dat un “Like”.
            Să nu uiţi să pupi tabloul cu Dragnea pe care ţi l-ai pus pe noptiera. E bine aşa? Sau eşti interesat să pupi ordonanţele lui Dragnea (era să zic ale lui Grindeanu) de graţiere şi de modificare a Codului Penal?

            PS 1. Pot să-l postez pe pagina mea de Facebook sau pe blog?
            PS 2. Sunt necesare câteva explicaţii:

            Un “prieten” de pe Facebook a făcut o postare extrem de laudativă la adresa PSD şi a lui Dragnea. Nu înţelegeam motivul deoarece avea foarte multe poze cu sigla PNL. În urma unei avalanşe de comentarii belicoase şi deloc maliţioase venite din partea altor utilizatori de Facebook s-a hotarât să-şi facă ordine între “prieteni” şi am fost exclus din lista lui. Paguba-n ciuperci! Doar că mi-a dat şi nişte explicaţii suplimentare (pe care nu i le-am cerut): după un număr de ani petrecuţi în PNL, în toamna 2016 a trecut în PSD, iar această postare iar fi dăunat imaginii; astfel că a sters un numar de postări controversate şi şi-a făcut şi curăţenie în lista de prieteni. Cred că nu-l afectează că i-am dat Block.

Doru Apostol