sâmbătă, 13 septembrie 2014

Fracking Fluid Bucket Challenge - română



Fracking Fluid Bucket Challenge



Bună ziua.

Numele meu este Doru Apostol.

Ice Bucket Challenge este o mişcare globală care încearcă să atragă atenţia asupra unei boli cu final previzibil care nu are tratament încă. În declanşarea şi evoluţia a foarte multor boli un rol definitoriu îl are mediul prin componentele sale: apă, aer, sol, alimente vegetale şi animale.

De aceea, eu vă prezint varianta mea: Fracking Fluid Bucket

Eu voi dona 100 de lei lui Alexandru Popescu, pe care îl susţin în demersul său de a face cunoscut mesajul de interzicere a fracturarii hidraulice şi a mineritului cu cianuri la Bruxelles şi mă voi simţi onorat ca el să-mi toarne găleata cu apă şi gheaţă în cap.

Nominalizările mele pentru această provocare sunt:

- premierul României – Victor Viorel Ponta;

- premierul Poloniei – Donald Tusk;

- premierul Marii Britanii – David Cameron.

Toţi trei sunt cunoscuţi pentru susţinerea pe care o acordă exploatării gazelor de şist prin controversata tehnologie a fracturării hidraulice, în ciuda dovezilor ştiinţifice şi a opoziţiei crescânde a populaţiei. Neavând cum să-mi procur personal lichidul de fracturare datorită secretului comercial, eu voi folosi doar apă şi gheaţă. Datorită poziţiei lor politice şi sociale, sunt sigur că ei îşi vor putea procura lichidul de fracturare ca să răspundă provocării mele.

Solicitările mele sunt: să nu ne fractureze mediul, sănătatea şi popoarele şi să nu ne transforme în alte Ucraine, spre satisfacţia corporatiştilor însetaţi de profit şi gaze de şist.



STOP FRACKING & RESPECT EARTH